Bepanthol Sevmeyen var mı ??

  

 #trndtr #bepanthollegücünügöster Projesi

   Geçen günlerde trnd'in yeni bir proje teklifi vardı . Ben de #bepanthollegücünügöster projesine katılmaktan dolayı  mutluluk duydum.


     Ürün paketinde bir orijinal boy ve 40 adet de tanıtım için numuneler vardı. Birlikte denediğimiz iş arkadaşlarım arasında neredeyse Bepanthol'u tanımayan ve sevmeyen yok gibiydi... Güzel bir paylaşım oldu ...

    Bepanthol Cilt Bakım Kremi paraben ve parfüm içermiyor. Kokusuz olması,gereksiz koruyucu,parfüm,renklendirici içermemesi bana güven veriyor.Tercih etmemdeki en büyük sebep budur. Çünkü oğlum için de sık sık kullanmak durumunda kalıyorum ve içim çok rahat...

  Bepanthol Cilt Bakım Kremini ben en çok sıklıkla kuruyan ve pul pul dökülen cildimin ihtiyacı olan nemi sağlaması amacı ile kullanıyorum. .Pro Vitamin B5 içeren Bapanthol, su bazlı olduğu için yağlı olmayan yapısıyla yapış yapış olmadan nem vermesini çok seviyorum.



  Ayrıca güneş sonrası cildi yatıştırmak için kullandık ve oldukça başarılı sonuçlar aldık. 
   Özellikle neme kışın ihtiyacı olan vücudumuz için , kış aylarında vazgeçilmez bir ürün olacağı çok açık...

       Bepantholu eczanelerden rahatlıkla temin edebilirsiniz..




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Çamaşır Yıkamanın Keyifli Hali

PANTENE ALTIN KELEBEK ÖDÜLLERİ’NE GERİ SAYIM HEYECANI BAŞLADI!

“Pantene Altın Kelebek Ödülleri”nde Güzeller Geçidi